tisdag 18 oktober 2016

Babybjörn-gate, forts.

Nu har Babybjörn lagt upp min krönika. Har liiite av en knut i magen över eventuella reaktioner. We're not in kansas anymore, liksom. Som i att jag lämnat mitt trygga rum bloggen. Men det ska också bli kul att se vad folk säger.

Brasklapp: jag tycker såklart inte att det är fel att skilja sig och jag vet att slidkransen inte behöver påverkas av att man ligger. Jag ville bara beskriva vad som funkade för oss samt få chansen att använda ordet slidkrans i en krönika.

19 kommentarer:

anna sa...

Du är fanimej BÄST. Jag har inte barn själv men skulle jag någon gång få kommer jag att laminera skiten ur den där krönikan. Jag kommenterar alldeles för sällan på din blogg, som jag har läst i många år, men du ska veta att jag uppskattar vartenda ord du skriver. TACK.

Hanna sa...

ÄLSKAR DIG!!!!!!!

Linn sa...

DU ÄR BÄST!

Christel sa...

SÅ JÄVLA BRA!!!

Johanna sa...

Du är så jäkla bra!

Anna sa...

Så bra!! Och alltså råd nr 1 - det går inte nog understryka hur sjukt viktigt det är. Och även mycket svårt att åtgärda i efterhand.

Em sa...

Bäst ingen protest! Heja heja

Marie sa...

Så himla fin och bra!!

Martina sa...

Fantastiska råd! Jag gillar dig!

Lisa sa...

Det är ju ganska sagt nu, men jag tänker att du inte blir sur om jag säger det igen:

DU ÄR BÄST!!

Anonym sa...

Exakt så! Tack! Du är bäst!

viktoria Karlsson sa...

I love you 😍💕

Bonnieto sa...

Du är ett geni!

hemvändaren sa...

Fantastiskt!

HimlenKatarina sa...

Suveränt! ������ Såklart!

Hanna sa...

Den här texten borde skickas med hem från BB.

Du är fantastisk och du gör verkligen skillnad i världen.

Peppe sa...

SÅ jävla bra! Du är min förebild och hjälte.

Maria sa...

Jag kan inte hantera all denna kärlek. Men jag blir jättejätteglad. Tack.

Anna-Karin/Guldet sa...

Mary, fantastiskt skrivet.
Du är så bra och fantastisk.

För ett tag sedan skrev du att du ville ha tips på billig hudvård. Jag ska ge dig min senaste upptäckt för nästan inga pengar alls: argantvål! http://www.loelle.se/product/loelle-argantv%C3%A5l-eko-75g
Bara gjord på olja som återfuktar och man blir så väldigt ren och go i ansiktet. Efter det smörjer du in det fuktiga ansiktet med arganolja http://www.loelle.se/product/arganolja-ekologisk
Som sagt, en blir väldigt go i ansiktet.
Arganoljan kan du även ha i håret som typ serum men du har redan så fint och blankt hår.

Allt räcker i en evighet och dessutom låter du inte hyn äta massa skit som går in i systemen i kroppen.

Puss på dig!