tisdag 24 februari 2015

"Nä, men pappa säger jag, PAPPA"


Hepp, fick precis veta av min kompis Sara (som är föräldraledig och kollar daytime-teve) att Bubba var med på nyhetsmorgon i morse. I inslaget "Dagens topp 5" på temat "gulliga saker barn säger" så hamnade klippet ovan på plats 3.

Det är ju roligt, men hur i hela grisen hittade de det? Det är inte som att jag bryr mig om att Google analytics-optimera mina himla youtubeklipp på barna.

Uppdatering: här är TV4-klippet. Kul att titeln är "språkbegåvade småbarn". Little did they know att ordet Bubba säger är ett av ungefär fyra han kan ...

6 kommentarer:

Johanna sa...

Haha, sicken kändis!
Väldigt gulligt klipp för övrigt, älskar att han artikulerar PaPPa bara SÅ himla tydligt, som för att markera :)

Colombialiv sa...

Sötis!

Eva sa...

Haha vad roligt!

Maria sa...

Hehe, ja han säger det verkligen med emfas.

egoistiska egon sa...

Haha!

Olga sa...

Wohooo