torsdag 20 mars 2014

Stuff that's making me happy this week

Jag brukar lyssna på NPR-podden Pop culture happy hour och de avslutar alltid på samma sätt. Med att ta ett varv runt bortdet och säga vad som gör dem glada just den veckan.

Jag lånar deras tema och kör en liknande grej, fast på tema "yta".

Ytliga grejer som gör mig glad den här veckan:

Att mina favorithårprodukter säljs för jämförelsevis en spottstyver på Rusta.

Att använda mjuk behå-topp i stället för behå med bygel. Tipstack till Fifi, som hittills introducerat mig för följande: overnight oats, glossybox, pilates och nu att slippa få ont av sina underkläder. Du får börja ta betalt som min livscoach snart.

Denna mascara, som Niotillfem bloggar om. Skiten funkar!

Mina nya "välkommen tillbaka till jobbet, det är dags att shejpa upp ditt utseende"-skor som jag köpte på Asosrean. Är inte Asos lite som Hemtex, föresten? Att de alltid har rea.

7 kommentarer:

Malin sa...

Alltså, de där bh:arna är typ det bästa som hänt mig. Det låter överdrivet, och det kanske det är till viss del, men sedan jag började använda de där mjuka goa bh:arna har min kropp varit SÅ mycket gladare på mig. Inget som skaver, inget som pluppar ut, inget "back-fat", inga hemska märken efteråt. Kanon! Alla som ser detta: KÖP! ;)

Och ja, Asos har ALLTID rea :)

Olga sa...

De ser sköna ut men jag har ca E-kupa och vet inte om jag kan ha.

lisakristin sa...

Topp är grejjen! Också, mycket snygga skor.

lisakristin sa...

Topp är grejjen! Också, mycket snygga skor.

hemvändaren sa...

Ser jag typ magrutor därunder?? Du ser väldigt fit ut honey.

Fifi sa...

Haha! Om jag inte trivsmpå mitt nya jobb ska jag fan bli coach och tjäna en massa pengar!

Maria sa...

Ja, det är så sjukt skönt med behåtopp alltså. Måste köpa fler. Ska nog ha fler av just den här sorten, faktiskt. Cirka 100 spänn på Kappahl (av alla ställen).

Olga, testa - det kanske funkar! Jag sportar d-kupa och det går fint.

Petra - mjä, det är nog en optisk illusion. Jag är ganska mycket fittare nu än innan jag började med pilates, men rutorna är nog inte riktigt där än. Eller jo, under det goa mjuka lagret kanske.

Fifi - do it! Eller ja, testa nya jobbet först. Men bra att ha en backup-plan!