onsdag 29 januari 2014

Tillvaron

I dag gjorde jag det här testet på Skincity och fick ett personligt mejl där de rekommenderade mig produkter för 3 092 kronor.

Annars har jag mest fört vilda diskussioner med mitt stora barn. Det var länge sedan jag tänkte "vad bra hon pratar nu", för nu pratar hon liksom. Punkt. Hon använder ord som vindrutetorkare och obehaglig och har så mycket tankar om allt. Det är väldigt roligt. Små barn = gulliga, större barn = gulliga och intressanta.

Och så tänker jag rätt mycket på tapeter som jag vill sätta i olika rum. Tapetsprovsväggen i hallen börjar tilltala mig så mycket att jag funderar på att bara göra lapptäcke av hela huset.

2 kommentarer:

Johan W sa...

Vilken fin bild på böset! Kort skärpedjup och ljus från (minst) två håll; a och o i porträttfotograferingskonsten!

Maria sa...

Tack! Tyckte också att den blev fin. Det var dock mest tur. Hon stod nära teven och den blänkte till med ljus precis när jag tog bilden.