torsdag 30 januari 2014

30. En grej jag är himla bra på.

Jag tänker ofta på det här. Vad är jag himla bra på? Vad är jag bäst på? Är jag bra på något?

Jag är "ganska bra" på ganska mycket. Jag är ganska bra på högskoleprovet, på att spela pingis, på att skriva grammatiskt och meningsbyggnadsmässigt korrekt, på att se saker från olika synvinklar, på att vara lugn i krissituationer, på arbetsintervjuer, på att spraymåla saker, på att avdramatisera grejer och ... en del annat. Men himla bra på? Jag vet inte. Jag känner inte att jag är himla bra på någonting.

Jag önskar att jag kunde komma på vad jag var himla bra på.

Det här är en del av Lisas bloggutmaning. 

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du är himla bra på att skriva blogg! H. Beundrare

Anonym sa...

Du är himla bra på att skriva blogg! H. Beundrare

Lisa sa...

Precis vad jag också tänkte! HIMLA bra på att skriva (blogg).

Ropaintehej sa...

Tycker du verkar vara en himla bra mamma!

Olga sa...

Du är bra på att blogga och fixa mysigt, tycker jag!!

Maria sa...

Men gud vad jag fiskade, känns det som nu. F'låt. Och tack! Puss.