torsdag 26 september 2013

Typ meddelanden från folk man ej är vän med

Oj, i dag lärde jag mig att man kan få Facebookmejl som man inte ser om man inte klickar på "annat" i inboxen. Där låg det en del gött. Från 2008 och framåt.

Kan jag rikta ett gemensamt förlåt till alla som inte fått svar från mig? Jag är en sådan som svarar på allt, egentligen. Känner mig så dum nu.

Obs: inte för att det var miljarders mejl från blivande polare, men några.

Sedan var det jättemånga "i like your profile pic" också. Från gubbar. Men det är ju en helt annan historia. Det är ju the neverending story.

5 kommentarer:

Sara sa...

Hehe, oj då! Det hade jag ingen aning om! Hittade just två meddelanden där som jag borde ha svarat på, men inga såna där "like your profile pic" som tur var.
Bra att du sa det! :)

Johanna sa...

Kollade också den mappen nu, hittade detta fina:

"hi i see you like Valerie Solanas are you a feminist? i am a radical feminist myself."

wonderland sa...

Alltså dethär har jag också HELT missat. Tydligen hade jag vid början av sommaren vunnit VIP-biljetter till en evenemang. Oj då.

Maria sa...

Sara - ah, så jag var inte ensam om att ha missat mappen? Bra att jag kunde sprida ordet vidare.

Johanna - haha, va? Det var det knasigaste.

Wonderland - ånej! Hoppas att det var ett evenemang du kunde leva utan.

emster sa...

du är inte ensam. har inte heller sett förrän nu! alltså förrän du tipzade. internetguru där.