måndag 2 september 2013

Men i morgon får Bo stimulans och pedagogik igen och den här trötta morsan kan kolla på The Doctors och liknande med endast en bebis i sin famn

Nils började jobba i dag igen och dagmammeverksamheten hade planeringsdag, så jag var väl pretty much den här mamman, kan jag säga. Skämdes inte ens över att jag gick och la mig kort efter att Nils kom hem och sov/sov räv fram till nattningen. Gud så trött jag är. Mår ej jättebra heller. Alltså som i ångestpåslag deluxe. Men det ordnar väl sig. SA HON LITE KÄCKT.

Roligare då att öppna brevlådan och hitta ett paket med den här boken som jag hade tänkt köpa pga verkar jättebra, men som jag gick och vann när Ania lottade ut den på sin blogg. Den ni! Jag som aldrig vinner. Förutom i pingis.

3 kommentarer:

  1. Ibland är sova räv det bästa som finns!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du gillar!! Skriv gärna sedan. :)

    SvaraRadera
  3. Fifi - det är min tredje bästa grej. Efter att sova på riktigt. Och bajsa.

    Ania - lovar!

    SvaraRadera