fredag 13 september 2013

Ett inlägg som mest är intressant för den omedelbara familjen

Hej! I dag har jag och Bossa haft fruktpicknick i hennes rum.

Och så har vi besökt nya lekplatsen i Trädgårdsföreningen och klättrat ...

... samt gungat i den lite läskiga gungställningen där alla barn gungar in mot mitten. Lekplatsen var överlag väldigt bra, rolig och fin. Tänk att jag funderar så mycket på olika lekplatser och hur de är nu för tiden. Kunde jag inte ha trott för några år sedan!

Vi har också tagit en öl/mjölk/påse chips på Skåls uteservering. Jag och Bo spelade Pettson och Findus-spelet mot varandra på paddan. Hon slog mig med 6-2 trots att jag verkligen försökte vinna. Så förnedrad.


Men framför allt så har Ben blivit fyra månader och fått smaka på något annat än mjölk. Här är den obligatoriska filmen på hur det såg ut när allra första skeden gröt landade i munnen hans.

2 kommentarer:

Olga sa...

Skrattade högt strax efter 00:20

Maria sa...

Haha, åt Nils eller Bo?