tisdag 3 september 2013

Bra skit

Fyra bra grejer just nu:

Har nya glasögon. Tycker om dem. 

Tror att lillebror är tillräckligt stark i nacken för den här. Ska testa i morgon.

Hämtade ut en beställning från Kicks. Bland annat en hårborste. Har inte haft så långt hår att det krävt borste på mycket, mycket länge. Men nu svallar det. 

Hämtade en väldigt glad Bo från föris och gick nästan omedelbart in i ett eftermiddagshäng med Fifi och Elly. Tog inga bilder, men ni fattar ju att det var både fint och bra. 

3 kommentarer:

  1. Kul att ses!
    Och jag lovar, jag tänkte flera gånger att jag skulle fråga om du hade nya glasögon, men det kom nåt i mellan varje gång, men snygga var de!

    SvaraRadera
  2. Sara - tack raring.

    Fifi - tack detsamma! Och som jag sa på bloggen din: det är nog ingen förutom jag som märker att de är nya.

    SvaraRadera