tisdag 24 september 2013

And if you save yourself

I dag gjorde jag flera saker för att må bättre. Luktade länge och väl på det här nyvakna bakhuvudet, till exempel.

Och så tvättade jag och hängde två maskiner, städade köket, plockade leksaker och kläder från golven/möblerna/ytorna, lagade mat för några dagar, gick till en maskeradbutik och beställde en piratdräkt till Bossas kalas samt köpte en födelsedagspresent till nämnd pirat. En Toy Story-bok inklusive en jättestor Woody-figur i papp. Sidospår: när jag växte upp hade jag en sådan där jättepappfigur föreställande Glenn Hysén.

Och så har jag varit och klippt mig och bett om en "kort arg lugg". Den blev kort i alla fall.

Nu ska jag läsa det som min kompis Johan beskriver som det bästa han läst om depression. Kanske kan jag genom (vad jag hoppas blir) igenkänning klättra ytterligare en liten bit?

4 kommentarer:

Olga sa...

SÅ SNYGG!!!!!!! Du alltså.

Olga sa...

.

Maria sa...

Men du vad du är fin. Känner mig ej snygg alls, så tack för den vältajmade boosten.

Fifi sa...

Yay, luggen!