söndag 11 augusti 2013

Hej

Jag är så bizzi med att semesterlyxa mig med sådant som Lisebergs- och Universeumbesök, tusen glassar och tusen vin samt husvisningar till höger och vänster att jag visst glömmer av bloggen min. Kontrar med dagens outfit gånger två:

Kofta stickad av gammelfarmor Ingegärd. She's got mad skills. Plats: café på södra vägen. Sinnesstämning: nyfiken.

Kattbody från Petra, som själv ska ha en liten till alldeles snart. Plats: babysittern på vardagsrumsgolvet. Sinnesstämning: försiktigt flörtig.

3 kommentarer:

Olga sa...

Vill bara klicka gilla.

Berätta mer om hus!

Olga sa...

.

Maria sa...

Haha, jag vill också dubbel-tappa (om man kan säga så) två gånger på bilder jag ser på datorskärmen ibland.

Jag önskar att jag kunde berätta mer om hus än det här: vi har inte hittat något att köpa än. Men vi ska på ett par eller tre visningar som känns lovande nu i augusti. Samtliga hus ligger på Hisingen längs med spårvagnslinjen.