söndag 21 juli 2013

Hemma, mysa

Halmstad var hemskt fint, ångesten släppte någon gång i lördags och jag har fått sova ut, spela kubb och känt på havet. Nu är vi hemma igen och Nils har bara två jobbveckor kvar innan han går på augustiledighet och Adnyanas är tillbaka i Göteborg. Så från och med nu kommer den här föräldraledigheten att bli så mycket bättre.

Detta ska jag fira med att äta kylskåpskall Marabou mjölkchoklad och den där senaste Ahlgrens bilar-sorten med hälften bilskum, hälften gelegodis. Och så ska jag spela Heroes of might and magic och lyssna på Peter Siepen-intervjun i Värvet. En gång var jag Facebookkompis med Peter Siepen, men han tog bort mig. Så kan det gå.

3 kommentarer:

  1. Härlig läsning M!
    Förutom det där med Peter då :C

    SvaraRadera
  2. Gött! Nu vänder det :)
    De där bilarna är supergoda. Fast jag gillar inte vanliga, de är ju helt smaklösa.

    SvaraRadera
  3. Puss på er!

    Jag är rätt förtjust i de vanliga bilarna också. Men de med extra on the top är mycket bättre.

    SvaraRadera