onsdag 5 juni 2013

Den femte juni, vad händz?

I dag har jag varit på BVC och blivit remitterad till en ögonläkare pga en knepig grej på Bubbas ena öga som ingen (än så länge) kan diagnosticera. Och så har jag varit nere på stan och fikat med Anton + Hans och Ola och Gustav. Och så har jag budat på det här huset (vi är lucky number four i budgivningen) och dragit oss ur när det började läggas bud om en halv miljon över utgångspris, vilket känns BUHU för vi ville verkligen bo där.

Men nya friska tag! Någon som vill sälja ett hus eller radhus i Kviberg till oss?

Nu ska jag hälla i mig två koppar kaffe, mota tröttheten i grind, amma och hämta Bossa.

1 kommentar:

Johanna sa...

Vad nyfiken jag blev men länken funkade inte... Hoppas Bubbas öga blir bra. Kanske en vagel? (Som om jag skulle kunna ställa diagnos) Hälsa mam o pap! Kram Kusse