onsdag 12 juni 2013

Dagens

Två bra saker som hänt i dag:

1. Jag köpte en babysitter till Bubba. 400 spänn på Blocket och så himla VÄRD. Innan jag satte ner honom skrek han som en vettvilling. Nu är han totalt avslappnad och verkar trivas med livet. Och jag kan sköta den från the comfort of in front of my computer, med foten!

2. Jag har eventuellt kommit igång lite med träningen. I går och i dag har jag dragit på mig mina nya joggingskor och gått i rask takt med barnvagnen. I dag blev det flera timmar och nästan tusen brända kalorier. Känner mig så frisk!

En dålig sak med i dag:

Bubba har sovit precis hur mycket som helst. Det bådar illa inför natten. Eller kan han fortsätta sova, liksom inspirerad av hur skönt det har varit att vila hela dagen? Hoppas.

4 kommentarer:

  1. Sömn brukar ju konstigt nog ge sömn. Håller tummen.

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är! Barnvagnspromenader is da shit!

    SvaraRadera
  3. Hurtigt!

    Är det en baby björn-baby sitter? Asbra gung.

    SvaraRadera
  4. Hanna - det blev en helt okej jämförelsevis, så jag tror på din teori.

    Johanna - jajamen, med pocasts i lurarna!

    Olga - visst är det är björn! Väldigt nöjd med gunget och stabiliteten. Känns mycket bättre än den vi hade till Bossa (som vi sedan sålde, eftersom vi bara skulle ha ett barn).

    SvaraRadera