måndag 13 maj 2013

Status

Jag vaknade av ont i livmodern/mensvärk vid fyra i natt och låg vaken fram till halv åtta med oregelbundna, ej jättesmärtsamma, värkar/sammandragningar. Trodde verkligen att det var på gång och kände skräck, förtjusning och lite bitterhet på en och samma gång. Bitterhet pga tanken på att bli snuvad på ensamdagarna, de andra känslorna pga uppenbara anledningar.

Men nu har det lugnat ner sig nästan helt, så det var nog falskt alarm. Nils och Bo har lämnat lägenheten och jag tänker läsa så långt jag kan i den här innan jag antingen somnar eller får värkar igen. Spänningen!!!

8 kommentarer:

  1. Åh pirrpirr!
    Nära nu!

    SvaraRadera
  2. Åh vad spännande!!

    SvaraRadera
  3. Underbart! Jag vill föda barn nu, så mycket att jag nästan kräks. Heja oss!

    SvaraRadera
  4. Heja heja! Supersoännande! Fast oh så skönt med Länstid.../Jennie .salmiakatfolket

    SvaraRadera
  5. Den där är svinbra!

    SvaraRadera
  6. Wow wow!! Snart är det ju dags! Kanske redan JUST NU?!

    Fast jag hoppas det dröjer till helgen så du får vila och läsa!

    SvaraRadera
  7. Tack för att ni är med mig!
    I'll keep yawl posted!

    SvaraRadera