torsdag 16 maj 2013

Presenter

Nu måste jag få ge ett shout out till två extra bra personer. Kolla vad Bondhustrun skickade till mig! Vi har aldrig ens träffats, men ändå är hon så här gullig mot en nybliven (och höngri!) mor. Tusen tack, jag blir så glad.

Och se vad Ylva levererade till Bubba. Ett hemmasytt lapptäcke! Att sy ett lapptäcke är ett sådant där drömskt projekt för mig och jag har så många gånger tänkt att jag ska ta tag i det. Är dock för lat och slarvig, tror jag, samt har  för dåligt tålamod, så projektet har aldrig tagit sig. Men Ylva inte bara syr ett - hon ger bort det till mitt barn också. Tack - jag (och Bubba) älskar det.

4 kommentarer:

  1. Men hallå? Här är man borta i bara några dagar och så hinner du bli både tvåbarnsmorsa och supermom™ under tiden?

    GRATTIS SOM FASIKEN, woohoo vad häftigt!

    ps: Oooh, då kommer Baby Kenneth också få massa hår om det är ölen som ligger bakom!?

    SvaraRadera
  2. Men å vilka ultragulliga och snälla?

    SvaraRadera
  3. Mirijam - jamenvisst vettu! Han hade lite bråttom, Bubba.

    Du kan räkna med kalufs på Baby K.

    Olga - jag veeet. Jag blir gråtmild(are).

    SvaraRadera
  4. Åh, jag blev glad av att läsa det här! Tänkte sen "hoppas du inte är nötallergisk, vore ju dumt!

    SvaraRadera