onsdag 22 maj 2013

Och så vill jag ha en slankare hals

Jag fyller år snart och jag hade fram till förra måndagen tänkt att "det blir väl inte så mycket att orda om i år, eftersom jag säkert ligger på BB då".

Men nu gör jag ju inte det! Så jag har tagit mig friheten att göra en önskelista.

Kära födelsedagstomten, jag önskar mig:

Läppstiftet "Betty bright" från Macs kollektion "Archies girls".


Schampo och balsam från Aussie. 



Fina Converse. Till exempel sådana här blå.

Den här klänningen från Modcloth. 

Lack från Essies sommarkollektion. 

En Mullberry Bryn. Obs: detta är en long shot. Så snäll har jag nog inte varit, va?

Presentkort på Löplabbet, så att jag kan få pröva ut ett par joggingskor som passar riktigt bra. 

Fina trosor. Gärna höga i midjan som de här. 

Den här boken. 

Vad som helst från Body Shops Vitamin E-serie. Fast helst nattkräm, dagkräm, bodybutter eller BB-kräm. 

Tack på förhand!

6 kommentarer:

  1. Jisses vilken fin klänning!!
    Grattis till bebis också, har precis hittat din blogg och kommer definitivt att fortsätta läsa.
    Therese

    SvaraRadera
  2. Kommer ruinera mig på Modcloth! Älskar, älskar, älskar. Har redan beställt en klänning. Den här:
    http://www.modcloth.com/shop/dresses/high-seas-entertainer-dress
    Trallallllaaa!

    SvaraRadera
  3. Åh vilken schysst önskelista.
    Vågar knappt gå in på Modcloth... Så mycket snyggt!

    Jag gillar också Vitamin E men har bara testat body butter i den serien. Är ansiktsgrejerna alltså lika bra?

    SvaraRadera
  4. Och hur ska du kunna amma i den klänningen?

    Skämt åsido, hoppas du får allt!!

    SvaraRadera
  5. Det här med att ruinera sig på modcloth, det är jag också intresserad av! Men hur gör man med returer? Jag är lite feg för att köpa dyra klänningar utan att ha provat...

    SvaraRadera
  6. Vad glad jag blir, Sue-Ellen. Tack!

    Jenny - oj vilken snygg klänning!

    Karin - jag har bara testat nattkrämen, men den är jättehärlig. Gillar framför allt hur den doftar. Som en god tant.

    Olga - jag räknar inte med att hitta tillbaka till min gamla klänningskropp (midja) förrän om fyra-fem månader och då ammar jag nog inte så mycket längre.

    Losa - jag har faktiskt aldrig handlat från Modcloth. Har inte vågat riktigt, av samma anledning som du. Men jag vill köpa jättemycket därifrån. Ska be att få en rapport från Jenny som kommenterade ovan om hur det funkar med leverans, tull osv.

    SvaraRadera