torsdag 23 maj 2013

Lisa Bjärbo - klapp-klapp-klapp

Nu har det hänt igen! Jag (eller kanske snarare Bossa och Bubba) har fått presenter på posten. Och inte vilka presenter som helst, men kanske världens finaste barnbok Eddie får en lillebror. Och en superfin tygpåse!

Det är författaren själv som skickat boken. Jag bugar och bockar och tackar. Lisa och jag gick sista terminen ihop på journalisthögskolan, men vi pratade inte så jättemycket då (sista terminen skriver man mest ex-jobb) och har inte haft så mycket kontakt efteråt heller, men vi läser varandras bloggar och jag ÄLSKAR hennes. Jag misstänker att alla som läser min redan läser hennes, men om inte så bör ni bokmärka den bums.

Hon skickade med två robotbyggsatser också och det är ju som bekant de mest överlägsna byggsatser som finns. Tusen tack!

4 kommentarer: