onsdag 22 maj 2013

Jamen det gick ju att älska en till

I dag har jag mest suttit så här. Bubba var vaken mellan 3-6 i natt, så jag var rätt mosig.

Förutom att jag har suttit in soffan riktigt ordentligt så har jag märkt hur jag liksom fysiskt börjat ömma för Ben. Han och Nils låg och myste i stora sängen. Jag hade precis duschat och la mig bredvid dem, med bar överkropp. Tittade på det lilla ansiktet och drabbades av ömma känslor av typen "dig ska vi skydda och älska för alltid" och "jag vill visa dig världen" och "gud, du är så ny och så beroende av oss, jag är så ödmjuk inför det här ansvaret" och yadayada och så plötsligt PANG så började det läcka som inni ur båda brösten. Bara sprutade mjölk och blev helt blött i sängen! Jag vet ju att brösten reagerar så på barnskrik, men att det också kan hända av att man kommer på hur kär man är i sitt barn. Ganska häftigt. 

3 kommentarer:

  1. Haha, helt fantastiskt!

    SvaraRadera
  2. Ibland när jag tänker på något gulligt eller tittar på bilder av bebis så kniper det till. Och rinner till alltså.

    SvaraRadera
  3. Kroppen är för härlig!

    SvaraRadera