söndag 19 maj 2013

Ej bra

Nämen hej! Här ligger jag och ammar och ammar och ammar och tänker på två saker:

1. Vi måste flytta. Jag hör vad som händer i ESC, trots att jag inte tittar själv, eftersom grannarna ovanpå har så HÖG VOLYM PÅ TEVEN och SKRIKER SÅ TILL VARANDRA OM ALLT SOM HÄNDER PÅ TEVEN.

2. Om inte Nils kommer hem snart måste jag begära skilsmässa. Han skulle ut och och ta "en" öl och bli firad av sina kompisar. Det var några timmar sedan, det. Man får inte gå ut och bli full när man har en fyradagarsbebis och en ammande fru hemma. Det får man faktiskt inte. Men usch vad jobbigt att behöva skiljas. Nu när vi ska flytta och allt.

4 kommentarer:

  1. Men vafan. You've been over this and over this.

    SvaraRadera
  2. Varför vill man ens gå hemifrån när man har en 4-dagars bebis och en ammande fru? Jag hade förmodligen rasat och skrivit insändare om jag varit du!

    /Kakan

    SvaraRadera
  3. Olga - ja, jo. Jag vet... Men det var inte så farligt i går, som tur var.

    Kakan - jag kan nog ändå sympatisera med att man vill gå ut och haghfajva med sina vänner. Nu hade vi ju också mormor på plats, så jag var inte ensam med båda barnen. Men jag hade blivit mycket, mycket ledsen/arg/besviken om han hade kommit hem supersent och varit packad.

    SvaraRadera
  4. Nä såg det sen men hann elda opp mä!

    SvaraRadera