söndag 28 april 2013

Tänk att någon tagit sig tid och köpt en grej och ett frimärke och postat!

Hej!

Jag har varken fött barn eller dött, men befunnit mig i radioskugga eller något slags själsligt vakuum i skogarna mellan Storfors och Kristinehamn sedan i onsdags kväll. Jag och Bossa åkte upp för att 1. träffa min bror och hans två äldsta kids, då de var på besök från Tyskland, och 2. ge Nils några dagars ensamtid inför nya rollen som tvåbarnsfar. (Och såklart hälsa på hos Busmorfar och Glassmormor.)

Nu är vi emellertid tillbaka och jag ÄLSKAR att vara hemma.

Fast inte lika mycket som jag älskar den här posten som låg och väntade på "Bo Hellbjörn + målsman". Du anonyma bloggläsare  som skickade det här, du gör mig alldeles rörd och så glad att man nästan kan kalla det generad.

4 kommentarer:

Sandra sa...

Men hjälp, jag baxnar. Tänk att så fina människor finns!

Maria sa...

Men visst! Jag med!

Fifi sa...

Åh, vad fint! Elly har förresten den boken, och jag tänker på Bossa varje gång vi läser den, vilket är rätt ofta!

Maria sa...

Fifi - haha, vad kul! Bossa gillar verkligen också boken. Det händer ju massa grejer i bakgrunden på varje sida. "OJ TAPPA ALLA ÄGGEN"och så.