torsdag 14 mars 2013

Det närmar sig, det är knas

Det roligaste med blogg, näst efter att folk läser och kommenterar den, är att man får ett sådant härligt arkiv över sitt liv. Jag tycker om att titta på "i dag för ett år sedan" och se vad jag gjorde då.

Till exempel. Exakt för ett år sedan såg Bossa ut så här.

Och den 14 mars för två år sedan var hon så här liten.

Livet alltså! Det levs och tiden går och snart ska vi ha en himla BEBIS igen. Det är så knäppt. Tur att bloggen finns och kan påminna mig om saker.

4 kommentarer:

  1. Så fina Bossa bilder! Vad fort det har gått. Tänk att de är 2 1/2 år nu.

    SvaraRadera
  2. Jag vet! Knäppt!
    Och nu ska Olle och Bo bli storasyskon.

    SvaraRadera
  3. Ja det är ännu knäppare. Min mamma och Olle pratade om bebisen imorse och Olle sa att den hade fastnat i magen. Så gulligt. Det hoppas jag verkligen inte att den gör...

    SvaraRadera
  4. Men åh Lill-Bossa! Så liten!

    SvaraRadera