söndag 24 mars 2013

Åtta veckor kvar - kämpa!

I dag har jag mått som en baksjuk räv större delen av dagen. När jag gick upp mådde jag så illa att jag inte kunde röra mig utan att få upp spyor i halsen och det som jag lyckades trycka tillbaka kom ut "rätt fort" och i en icke sinande strid ström ... annorstädes. Svettades och kved och kände hur det liksom sved i mig. Och som frosting on the muffin kom huvudvärken. Varför mådde jag så här? Vet ej. Det var inte som att jag drack bib i går. Men jag antar att Bubba tryckte på några knappar?

Det kändes bättre fram emot eftermiddagen och framför allt efter att ha luftat mig en sväng. Nu mår jag nästan helt okej.

Men mitt bästa bloggmaterial för i dag får dock bli en enkel "hej och välkommen in i spelet vecka 32-magen".

3 kommentarer:

  1. Men det känns ju som att det var alldeles nyss som du kom ut! Hej vad tiden går! (obs - är medveten om att man befinner sig i annan tidszon andra halvan av graviditeten)

    SvaraRadera
  2. Olga - tack!

    Fiat - jag tycker också att det går fort! Tyckte jag INTE förra gången.

    SvaraRadera