lördag 30 mars 2013

Är nästan avundsjuk på mig själv nu, för det ska bli så gött

Hej, Bossa verkar vara helt återställd i dag och i förmiddags vinkade jag av min familj som ska fira påsk hos svärisarna i Halmstad.

Själv har jag gjort en - för att vara jag - helt otrolig shoppingspree på stan (köpte bland annat mjuka och sköna gravidkläder, vilka syns på bilden ovan där jag i övrigt ser helt galen ut, smink, bok och saker till BB-väskan) och fixat en tomatsås med jättemycket vitlök, parmesan och mozarella som just nu står och puttrar på spisen. Den ska jag snart äta med basilika, mer parmesan och spaghetti. Sedan tänker jag tillbringa resten av helgen, till på måndag, i soffan med böcker och tv-serier och goda saker att stoppa i käften.

Jag älskar min familj, men GUD VAD SKÖNT det ska bli att ha en ensamhelg hemma i lägenheten.

2 kommentarer:

Olga sa...

Bra att du köpte bra gravidkläder! Så värt!

Maria sa...

Det är det verkligen!