onsdag 20 februari 2013

Mal selv-maske

Ja jäklar, vilken läggning! Det var en och en halv timme som kändes, det. Kul att hon utmanar mig var dag, den lille.

På tal om den lille så har jag ett tips på temat "att underhålla en tvååring".

Jag vet inte om krimskramsaffären Tiger finns överallt, men om den finns där du bor - och om du har en tvååring - kan det vara idé att gå och spana in deras pysselavdelning. Utbudet är stort och grejerna kostar nästan ingenting.

I dag köpte jag till exempel den här asken med färg, glittertuber, penslar och tre masker. Ett "måla dina egna masker"-kit. Resultatet, de färgade maskerna, är totalt värdelösa förstås, men asken kostade cirka 30 kronor och Bossa ÄLSKADE verkligen att måla maskerna. Kolla vad hon gick in för uppgiften:

Hehe, lelle tungan.

Så här blev det. Jag gjorde en och Bossa två. Först sa vi att pappa skulle få måla den tredje, men Bossa ändrade sig när hon kom på hur kul det var.

Nu ska jag kolla specialavsnittet av Bachelor som heter "Sean tells all" och invänta Nils som kommer hem från Berlin i kväll någon gång.

2 kommentarer:

  1. Win! Älska Tiger och ska bunkra upp nästa gång. Tack för tips :)

    SvaraRadera