torsdag 21 februari 2013

Köp dig glad

När allting känns lite extra mycket februari är det få saker som kan pigga upp som konsumtion. Här följer ett inlägg med en ny grej per Hellbjörn:

Jag har älskat varje stund med mobilskalet jag fick av Körven som var som en stor röd björn, men efter en hel del tough love från Bossa är inte björnen vad hen brukade vara. I dag köpte jag ett nytt skal. Det här.

Ett tag gjorde jag och Nils knappt annat än att köpa litografier och screentryck på nätet som vi lät rama in. Nu var det urlänge sedan, men kolla vad Nils fick hem i dag. En tryck av konstnären Dan May. Jag tycker att den är sjukt fin och obehaglig.

Avslutningsvis: Bossas nya grej. Ett muminklosspussel som Nils köpte i Berlin. Hon tycker hemskt mycket om det, men föredrar att stapla framför att pussla. 

4 kommentarer:

  1. Åh, vart är skalet köpt? Min svägerska skulle älska det!

    SvaraRadera
  2. Här: http://skinz.se/iphone-skal-butik-goteborg

    De verkar ha webbshop också.

    SvaraRadera
  3. Nu ska jag googla på uggleskal till Samsung!
    Sjukt avundsjuk!

    SvaraRadera