fredag 15 februari 2013

Fem år senare har vi barn och grejer

Trots att den här fredagskvällen började med att Bossa var på det här humöret när jag hämtade henne ...

... så slutade den riktigt fint. Jag köpte en ny (fast gammal) klänning som kanske inte ser så mycket ut för världen, men ... jag kommer i den!

Och den har superfint mönster med pricks on pricks om man tittar noga! Så det är allt en vinnarklänning ändå. Speciellt för 120 kronor.

Hur som, jag köpte en fin smal slips till Nils också och så mötte jag och Bossa upp honom när han slutat jobbet för att gå och uteäta på en italiensk restaurang. Maten var supergod, Bossa var glad och nöjd (vi behövde inte dra igång paddan en enda gång) och vi skålade över att det i dag är exakt fem år sedan jag friade till Nils. Fem helt otroliga år, faktiskt.

Nu hoppas jag att Bossa stöllsomnar (Nils nattar henne as we blog) så att vi får kolla På Spåret-finalen "live". Men det är nog att begära för mycket.

4 kommentarer:

hemvändarn sa...

Håller tummarna snygging!

Sandra sa...

Men grattis till dagen! Och hoppas hon sover nu!

Karin sa...

Men hallå vad fin du är!! Finaste preggon!

Älskar bilden på Bossa i hissen. Been there done that. Alltså, har inte själv lagt mig och grinat på hissgolv men har barn som gjort/gört.

Maria sa...

Vi kom på att vi kunde SVT-playa redan innan finalen var färdigsänd på teven, så vi fick kolla nästan "live".

Karin - vad söt du är. Minns att du berömde min preggolook även förra gången. Det värmer.