fredag 21 december 2012

2012, del 2


6. Är det något du saknade 2012 som du vill ha mer av 2013?
- Jag träffade Liselott för sällan. Vi bor nästan grannar och ses max en gång varannan vecka. Det vill jag ändra på. Skulle också vilja resa mer 2013, men med tanke på Bubberiet är väl the outlook not so good på den fronten. 2014 får bli Resans år.

Mer av den här varan 2013, tack. 

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?
- Kommer man att minnas 21/12-12 i framtiden? Nä, jag tror inte det. Är inte så bra på att minnas datum. Glömmer alltid av vår bröllops- respektive förlovningsdag.

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
- Jag slutade vara projektledare och minskade därmed min ångest med 90 procent.

9. Vilket var ditt största misstag?
- Alla gånger jag hängde upp mig på småsaker som inte spelar någon roll.
Eller: att jag (vi) åkte på charter.

Jädrigt svettig Bo på charter. 

10. Vilket var ditt bästa inköp?
- Kanske … årets första Köpenhamnsresa. Vad roligt vi hade och vad bra Youth Lagoon var. En av mina topp 5-konserter någonsin. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar