torsdag 20 december 2012

2012, del 1


1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
- Fick eksem. Började jobba som copywriter. Åkte segway. Lärde mig laga thaimat. Typ. 


Jag med atopiska eksem över hela ögonlocken. Fan vad det sved. 

2. Höll du något av dina nyårslöften? 
- Jag tror inte att jag hade några. Det ska jag ha inför nästa nya år! Älskar nyårslöften. 

3. Fick någon du känner barn. 
- Ja, men ingen jag umgås ofta med. Nästa år kommer fler!

4. Dog någon som stod dig nära?
- Nej.

5. Vilka länder besökte du?
- Grekland och Danmark. 


Jag och Bossa i poolen på Korfu.

Øl med Nils i Køpenhamn.

4 kommentarer:

  1. Hur blev du av med eksemen? Ella har liknande envisa på ögonlocken. Kraam

    SvaraRadera
  2. Jag gick till vårdcentralen och fick recept på kortisonsalva. Eller salvor, förresten. En för ögonlocken, en för knä- och armveck, en återfuktande för kroppen och en kortisonvätska för hårbotten.

    SvaraRadera
  3. Vilken salva fick du för ögonlocken?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag minns inte vad den hette, men det var någon mild kortisonsalva på recept.

      Radera