söndag 4 november 2012

Uppdatering


I dag mår vi bättre allihopa. Min mamma kom förbi en sväng på väg hem från Tyskland och då passade jag och Nils på att nyttja chans till barnvakt och gå på stan och hitta vinteroutfit till Bossa. Det blev det här, från Lindex och Din Sko.


Sedan gick vi hem och plockade med oss Bo till Sjöfartsmuséet så att hon skulle få leka av sig lite.


Bubblare/övrigt som hänt i dag:

* Jag och Nils åt lunch på Ölrepubliken. Väldigt god mat.
* Jag och Liselott kollade på skräckfilm och åt godis. Vad vi inte kollade: filmens betyg innan vi hyrde den.
* Jag spelade Besserwisser för första gången (med , Gustaf och Patrik). Det var kul.

2 kommentarer:

  1. Vintertjejen!
    Jag funderar typ varje dag på när det är dags att börja med overall. Dessa frågor alltså!

    SvaraRadera
  2. Jag har också undrat mycket! Tror att det kan vara lite tidigt än, men vi blev sugna på att testa.

    SvaraRadera