onsdag 14 november 2012

Symptom flava of the day: tröttare än ett mycket trött djur

Mesta gravidsymptom just nu: tröttheten. Den är förlamande. Orkar i n g e n t i n g mer än det jag måste göra (vara på jobbet, vara med Bossa). Kommer att gå och lägga mig efter att jag författat det här inlägget.

Först: ett stort bigup till min dotter som just nu somnar på första läggningen utan knorr och sover 19:30 - 07:30 utan att vakna under natten. Hade det krånglat med Bossasömnen nu vet jag inte om jag hade fortsätt att vara hyfsat mentalt stabil.

Sedan: har glömt att visa vilka fina grejer jag fick i helgen som gick.


Kolla den här gravidensemblen som DJ Azteka hade med sig: Snapple, te, nagellack, choklad, choklad, choklad och badskum som luktar körsbär.


Och av Guldmazarinen fick jag den här superfräsiga ugglebroschen. Tycker väldigt mycket om den.

Bossa fick presenter också. Men de ligger på hennes rum och vi ska inte väcka den Hellbjörn som sover. Det är sedan gammalt.

Nu ska jag känna efter om jag orkar borsta tänderna och tvätta bort sminket före läggning. Prognos: not likely.

3 kommentarer:

  1. Haha känner igen mig så pass mycket att ... lagar middag 0 ggr/vecka ca. kommer hem efter jobbet och "leker" med Kaja (typ tittar på när hon gör något/ger henne min iPhone) och sedan somnar jag. KUL!!

    SvaraRadera
  2. Och, om de inte redan kollat det så testa din d-vitamin nivå. Det har ofta mycket med trötthet att göra och lätt fixat. Kram!

    SvaraRadera