fredag 16 november 2012

Jippie!


12 kommentarer:

  1. Hur bra som helst!
    Min morbror heter det, fast han bor i Stockholm.
    Ni blir ju helt rätt! ;)
    Hahaha!

    SvaraRadera
  2. Härligt!
    Mina barn ska tydligen hete Jürgen och Jennica enligt generatorn, vet inte helt vad jag tycker om den.

    SvaraRadera
  3. LOL!
    Ps. Niklas ville att Elly skulle hetat Glenn i andranamn om hon hade varit en pojke. Nu fick det bli Glenda istället :)

    SvaraRadera
  4. Ting - javisst! Götelabörgare som vi är.

    Zara - haha, Jennica!!!

    Fifi - läs det finstilta! "Antal kvinnor med namnet i Sverige: 4." Det är bara att skicka in pappren! Fast Glenda är också fint :)

    SvaraRadera
  5. Nu gör ni som apparaten säger.

    SvaraRadera
  6. (Jag har legat med en som hette Glenn för länge sedan. Blev så pass mobbad ...?)

    SvaraRadera
  7. Jag och Zlatan fick namnförslaget Jonny :/

    SvaraRadera
  8. Olga - jag dör av skratt!

    Petra - dör ännu lite mer av skratt!

    SvaraRadera