söndag 4 november 2012

Dagen i bilder


I dag gick jag upp med Bossa vid nio och gjorde pannkaksfrukost till oss.  


Bossa åt mest glass.  


Sedan gick vi till Liselott, som hade sina brorsor på blixtvisit. Medan brorsorna var kvar satt Bossa som en fastlimmad blyg groda på mig. Så fort de gått blev det mer så här.  


Pappa Nils dök upp efter ett tag. 


Då gick vi till en lekplats i Haga.  


Sedan hem och dricka välling, sova lunch och bygga Duplo. 


En del av eftermiddagen tillbringades på Stadsmuséet där vi tittade på uråldriga saker som vattenpump ... 


... och det stationära kontoret.  


Middag: burritofest.


Jag och Bossa badade efter maten och sedan blev Bossa kammad av far sin medan jag låg kvar i badkaret och läste DN.

Nu är Bossa lagd och jag och Nils ska kolla Allt för Sverige och hoppas på att Nils inte blir sjuk. Han har dock redan lite feber och kli i huden, så det ser dåligt ut. Extra trist eftersom han är helt ny på jobbet. Jobbigt att börja med att vara sjuk. För övrigt är det samma jobb som jag är på. Har glömt att säga det, men Nils har börjat på samma ställe som jag. Är det knäppt? Obs: vi sitter på olika avdelningar. Han bland datta-människorna och jag bland de kreeeativa. 

4 kommentarer:

  1. Så nyfiken på var ni jobbar!

    SvaraRadera
  2. Haha jag skulle bli kokko om jag jobbade på samma tror jag, men om man inte jobbar tillsammans så gör det väl ingenting!

    SvaraRadera
  3. Hanna - jag, eller vi nurå, jobbar på LBi.

    Olga - hoppas!!!

    SvaraRadera