fredag 26 oktober 2012

Inte en jättevarm mössa, men snygg

Just det! Kom på att jag inte visat hur Bossa såg ut på sin premiärmaskerad. Anledningen är att jag missade att ta bilder. Orsak: dålig mamma/lämnade inte på förskolan den morgonen/glömde. Något sådant.

Hur som helst så lät vi Bossa välja själv inne på Buttericks och hon valde en nyckelpigehatt och en hulahula-blomsterkrans. Så hon gick som en nyckelpiga som varit på Hawaii, typ. Väldigt bra kostym tycker jag.

Hon har sedan inköpet helst inte velat ta av sig hatten. I dag hade hon den till exempel på sig under kvällspromenaden när hon ...


... gick jättefort med kundvagn.


... tyckte att vi behövde massa lufttorkat kött.


... packade varor under koncentration.


... samt slickade på en god stolpe.

5 kommentarer:

  1. Love that hat!

    SvaraRadera
  2. Hoppas det inte var minusgrader.

    SvaraRadera
  3. Guldis - jag med!

    Limpy - det var det nog. Men det var en kort promenad.

    SvaraRadera
  4. Jag tänkte på det där med att slicka på stolpe, ingen höjdare i minusgrader.

    SvaraRadera
  5. Supersöt!!! Och helt klart enligt mottot "det viktiga är inte hur man mår utan hur man ser ut!". Gillar hennes bestämda steg med kundvagnen!

    SvaraRadera