söndag 7 oktober 2012

Dagen i en inkonklusiv bildström


I går eftermiddag fick Bossa en hajballong och den har sedan dess följt med oss vart vi gått. Till exempel höll den ögonen på oss under frukosten.


Frukosten som Bossa förgyllde genom att trä en smör och honungs-macka runt armen.


Hajen följde också med ut ...


... till Slottsskogen där vi matade fåglar med gammalt bröd. (Man måste dock ha med minst en ny brödskiva, då Bossa sällan vill dela med sig.)


Vi hängde lite i Plikta ...


... innan det var dags att gå hem och äta lunch. Bossa spexade med att sova räv under lunchen. Det såg ut så här. Leken går ut på att jag och Nils blir förtvivlade över att Bossa har gått och somnat och så måste vi ropa "VAKNA BOSSA, VAKNA!".


Efter sov kom min kollega Jordan och hans dotter Rosa förbi på brunch och lek. Det var väldigt roligt, men jag tog inte en enda bild. Sedan gick vi ut en sväng till.


Jagade en katt.


Och så hem och bada. Det var väl det.


Nu ska jag laga middag till mig själv och försöka låta bli att tänka på att nästa vecka kommer att bli en fixar-jag-det-här-verkligen?-intensiv vecka på jobbet.

5 kommentarer:

  1. Vilken fin dag ni haft!

    SvaraRadera
  2. Helt. Jävla. Underbart. Älskar hajen!

    SvaraRadera
  3. åh jag hade en likadan hajballong för nåt år sen!! döpte min till Per. Mvh 23 år

    SvaraRadera
  4. Det var himla fint!

    Per - hihi!

    SvaraRadera