söndag 7 oktober 2012

Alla vägar leder till ...

Googlade två grejer under frukosten med Bossa precis:

Äggfria pannkakor (ska bjuda allergiker på brunch i dag) och muminfigurer (Bossa frågar "vem är det" om personerna på muggarna hela tiden och jag kan bara Lilla My). Båda gångerna hamnade jag rätt in i Familjeliv.se. Hur stort är det där forumet egentligen? Jag vet inget mer om det än AVOID. Kanske har varit lite slentrianmässig i mitt avfärdande.

Nu ska jag och Bossa MATA PIPPIS i Slottsskogen. Hej!

4 kommentarer:

  1. Jag kan typ alla muninfigurer så du kan fråga mig så slipper du familjeliv! Äggfritt pannkaksrecept finns på sojamjölspaketets baksida!

    SvaraRadera
  2. Åh - är det för mycket begärt med en illustration med förklarande text?

    SvaraRadera
  3. Haha av pannkakor eller muminfigurer?? Det finns ju rätt många muminfigurer om man säger.

    SvaraRadera