tisdag 11 september 2012

Ny personlighet: den kränkta


Threadless är ett toppenföretag som låter okända konstnärer och andra få chansen att få sina verk tryckta på kläder. Jag har beställt t-shirts därifrån flera gånger och det är både snyggt och hyfsat billigt. Men. Deras barkollektion består av "lil guy" respektive "lil girly" och det känns ju inte så kul.


Nils avskrev sig från deras nyhetsbrev i affekt när han såg det, medan jag kör en mer "låt oss prataomdet"-approach.

Det är första gången jag gör något sådant här. Känns spännande!

4 kommentarer:

  1. Hoppas dom inte har ett "bra" svar, utan bara "Där blev ja tyst" (på eng: There I became quiet")

    SvaraRadera
  2. Bra gjort!
    Jag tänker alltid att jag ska påpeka sånt där, men sen blir det aldrig av. Som så mycket annat när det gäller mig...

    SvaraRadera
  3. Skrattar ihjäl mig åt detta nu. Din länk på min förra blogg gick av nån konstig (för mig jobbrelaterad anledning?) till en artikel om revy-SM i Karlskoga. Har gjort om och rätt nu.

    SvaraRadera
  4. Petra och Fifi - det blev en riktigt bra diskussion. Och ganska lång! Men inget svar från Threadless, dock.

    Hanna - haha, vad knäppt!

    SvaraRadera