lördag 8 september 2012

Lördagen i bilder


Bossa och Nils var ute och lekte när jag gick upp i morse. Jag fixade så att brunchen stod på bordet när de kom hem. Det blev: äggröra och bacon (veg + vanlig), bönor, pannkakor med glass, juice, te, nektarin och apelsin. I nya mössan.


När Bossa och Nils sov gick jag ut och köpte en finkaffe, eftersom kannan till vår bryggare gått i kras. Kollade på Mad Men. Och beställde en ny kanna på interwebz. Älskar internetz som kan lösa alla problem. 


Sedan åkte hela familjen spårvagn. 


Till Liseberg. Det var tänkt att bli världens bästa dag, men det blev tvärtom av olika anledningar. Främst för att det var extremt mycket människor på Liseberg och inte lågsäsongslite som jag trodde att det skulle vara.


Så vi åkte hem rätt kort efter att vi kom dit. Och åt fiskbullar. Fast mest kastades det bullar. Som här. Bossa har varit väldigt arg i dag. 


Sedan kom Liselott och lekte "jaga Bossa" en stund. Och tog med mig ut på promenad.


Vi gick till Konstepidemin. 


Där tyckte Liselott att hon hittade mig på en vägg.


Jag hittade en läskig spindel.


Sedan gick jag hem till Nils med en påse hämtmat och hamnade framför datorn igen. Fast framför True Blood den här gången. 




4 kommentarer:

  1. Värsta lyxbrunchen! Vi äter aldrig brunch, helt kasst asså!

    SvaraRadera
  2. Brunch är dagens bästa mål.

    SvaraRadera
  3. Har du ej sett sista True Blood?!?

    SvaraRadera
  4. Olga - nä, är på åttonde eller något sådant. Åh - är det episkt? Kollar senaste Mad men-säsongen samtidigt och har fastnat lite mer i det. Kanske ska skifta fokus ett tag?

    SvaraRadera