söndag 9 september 2012

Förmiddagen i fyra korta filmer

Cirka 8:30 - frukost. Och lite sång!

 
Cirka 9:30 - Bossa kollar Fantastic Mr Fox medan jag packar vagnen. Hon har lite svårt att stå still när det kommer en låt. För övrigt: så himla bra musik i den filmen. Jarvis Cocker har till och med en roll.

  
Cirka 10:00 - vi spelar fotboll i Slottsskogen. Bossa gör mål hela tiden.

 
Cirka 11:00 - vi äter frukost (lunch för Bossa) på Le Petit på Linnégatan med Liselott. Extremt märklig och otrevlig personal (förutom den snälla tjejen som typ blev mobbad av häxan som vi gissar äger stället) men ganska god frukost. Och en rolig monter att kika in i.

Ps: det är inte jag som gör den "roliga" effekten på filmerna, det är Youtube som försöker stabilisera eller liknande.

3 kommentarer:

  1. Åhh så mycket ni hinner på en förmiddag... Jag måste öva på att ta mig ut innan lunch...

    SvaraRadera
  2. Haha säger som ovanstående.

    SvaraRadera
  3. Kan vara lite så också att jag passar på att göra "dagen i bilder"-inlägg på, ehum, utvalda dagar.

    SvaraRadera