lördag 18 augusti 2012

Varför finns vi?




Förutom att Bossa har inlett någon slags "ska det ätas så ska det göras i bar överkropp"-revolution (på bilderna ovan äts pizza, brunch samt glass utan kläder på överkroppen) så har det väl inte hänt så mycket sedan sist.

Jag känner mig lite däst och förvirrad, ledsen och angstig. Vet inte riktigt varför, men hoppas att det försvinner snart. Det brukar göra det. Till dess gör jag det som brukar hjälpa: städar maniskt, sorterar saker, lagar mat osv.

Har också läst en del i Jellicoe Road och är ledsen över att jag inte gillar den så mycket. Den känns mest seg och svår och det är ju inte alls vad alla unisona hyllningar säger.

Dessutom tyckte jag riktigt illa om The cabin in the woods som också tokhyllats och har ashögt betyg på IMDB. Vaddå "världens smartaste och mest oväntade vändning à la Sjätte sinnet i slutet"? Såg jag ingenting av.

Är också trött på: sociala medier, att tänka på meningen med livet samt människor.

Är en sådan surfitta nu. Hej så länge.



1 kommentar: