onsdag 29 augusti 2012

TGR - fashion for floors for nothing


Inspirerades av Lisas Instagraminlägg om anteckningsboken som hon köpte för endast 20 spänn på TGR samt hyllningen av nämnd butik och gick dit själv i dag.


Skulle främst kolla läget och köpa snören till en vimpelmojäng jag ska göra till Bossas rum. Köpte dock också: en visp, en vinflaskekork, målarbok + penslar och färg till Bossa, tops och den här fina trasmattan. För totalt 140 kronor.

Slutsats: jag håller med Lisa om att det är en underbart billig och härlig butik. På ytan: krimsekrams och ont i ögonen. Om en tittar: hej fina trasmattor och skriv-i-mig-mysiga anteckningsböcker för nästan gratis.

8 kommentarer:

  1. Var ligger den i Götet?

    SvaraRadera
  2. På Avenyn nummer 26! Inklämd mellan en Intersport och en HM, tror jag.

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset! Vill ha allt i butiken, tror du 500 kr räcker då?

    SvaraRadera
  4. Spännande! Ska försöka besöka!

    SvaraRadera
  5. Lisa - TACK FÖR TIPS!

    Kriss - och ändå få en peng över till en god dryck för att fira dina köp.

    Olga - men gu' du är ju i Götet nu! Om du vill ses är det bara att höra av dig på 0706 82 33 73. Jag är själv alldeles för blyg för att fråga.

    SvaraRadera
  6. Den där affären kommer att ruinera mig!

    SvaraRadera
  7. Alltså. Sånt där gör ju att man längtar hem lite extra mycket. Jävla land jag bosatt mig i där allt snyggt är svindyrt.

    SvaraRadera