fredag 10 augusti 2012

Och jag har redan hoppat i mystrosorna och mjuk t-shirt och satt mig vid dattan med en god öl


En möjsig sak med att jobba igen är onekligen fredagskänslan som uppstår när det ... ja, blir fredag. I dag firade vi in helgen med en after work på Ritz (Bossa fick pommes med aioli till middag ... jaja) och sedan kom jag hem till den här leveransen i brevlådan. Nytt nummer av ETC och två hemliga paket!


I det ena låg en premie från Ordfront för att jag tecknat prenumeration.


Och i den andra det här iPhonefodralet som Körven köpte till mig "eftersom hon såg det och tyckte att det skulle passa". HUR fint gjort? Kommer att vara så himla mycket Jessica Puss möter Baby Spice i Harajuku med det här fodralet, jag.

3 kommentarer:

  1. Åh vilket lyxigt fodral!

    SvaraRadera
  2. Annika - LIV ÄR SÅ BRA!!! Har inte läst henne förut, men nu vill jag inte annat.

    Olga - älskar det så mycket.

    SvaraRadera