måndag 6 augusti 2012

Nu är allt som vanligt igen. Gillar ändå vanligt.

Första dagen på jobbet gick fint. Jag gillar att jobba när det inte är så många på kontoret och de som är tillbaka efter semestern är sådär sommarvimsiga. Blir så mysputtrig stämning då. I alla fall i någon dag, sedan är det lätt att "MEN HALLÅ, GÖR JAG VERKLIGEN RÄTT FÖR MIG NU NÄR DET ÄR SÅ LUGNT?"-känslan tar över.

Hur som helst så tänkte jag, när jag cyklade hem, att det är rätt skönt att inte köra bil till och från sitt jobb.

Det verkar så jobbigt.

Sedan fick vi äta take away, eftersom det var stora tillbaka_till_vardagen-dagen.

Och sedan gick jag och Bossa ut på hemligt uppdrag. Kan inte avslöja vart vi tog vägen, för det hör ihop med Nils fölsedag som inträffar på onsdag, men jag kan berätta att Bossa charmade byxorna av den vi köpslog med och hen gav henne en gratis nalle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar