fredag 31 augusti 2012

If anything: raise your standards. I should like THEM.

Tanken på hur det skulle ha varit om Internet hade funnits när jag var tonåring är för stor att ta in. Jag får svindel.

Tanken på hur det skulle ha varit om jag haft Rookiemag i mitt liv när jag var 15 är lättare att fantisera kring. ÅH VAD JAG HADE ÄLSKAT DEN TIDNINGEN OCH VAD DEN HADE VARIT BRA FÖR MIG tänker jag.

Älskar den nu också, trots att jag är exakt dubbelt så gammal som chefredaktören och kanske inte right in their target group.

En annan jag älskar är Judd Apatow och jajamen, han är med på ett hörn i Rookiemag. Ni måste nästan kolla in den här videon där han svarar på läsarbrev. Jag blir helt varm av den.

2 kommentarer:

  1. Haha, alltså åh. Din blogg är helt underbar. 'Nough said.

    SvaraRadera
  2. Men tack du fina! Jag blir jätteglad över din kommentar.

    SvaraRadera