söndag 1 juli 2012

Söndagen då sommaren började, fast det regnade


Hej, i dag väckte Bossa mig kvart i nio. Vi gick upp och åt frukost.


Sedan gick vi till Sjöfartsmuséet.


Därefter hem för lunch.


Efter maten badade vi. Medan Bossa underhöll sig med finessen att en plastboll som trycks ned under vattenytan ploppar upp igen när man släpper den (HYSTERISKT ROLIGT tydligen) läste jag den här. Jag har inte läst serier sedan jag var ett barn, men nu hade Galago ett supererbjudande (helårsprenumeration på denna + ETC + en bok för 350 kronor), så jag slog till. Och jag gillar det! Inte nog med att det är rolig läsning: jag känner mig intellektuell också.

Nu sover Bossa. När hon vaknar ska vi gå ut och köpa ett gäng grejer som vi (tro att vi) behöver på vår charterresa nästa vecka. Hej så länge!

1 kommentar:

  1. Bossas hästsvans är så cool på första. Ser ut som cheerleader.

    SvaraRadera