lördag 7 juli 2012

Har rena trosor på mig nu!

Tack för alla peppande kommentarer. Väskan återfanns i Köpenhamn i förrgår och anlände i dag, för en kvart sedan, till vårt hotellrum. Jag känner mig: glad, stark och snygg. Ska våga mig på klänning i kväll samt föna håret fint och inåtvikt!

Dessutom: Bossa, som hittills inte gillat någonting av den här semestern (hon vill inte ens äta glass och HATAR stranden/värmen/bada) har i dag sovit bort de varmaste timmarna och testat barnpoolen och verkar glad. Hon har också hittat en sak hon gillar att äta: chips! Det är väl ... synd att det inte är lika gott med frukt eller mat, men nu råder semesterundantagstillstånd. Så länge hon är nöjd får hon göra/äta vad hon vill.

5 kommentarer:

  1. Äntligen! Då kanske Bossen kan få medicin och sova ordentligt också. :) (även om Hon gjort det idag)

    SvaraRadera
  2. Åh vad skönt! Hoppas att ni får njuta lite på resan nu då!

    SvaraRadera
  3. chips = salt, pga varmt. Kanske?

    SvaraRadera
  4. Yey! Vad glad jag blev av att läsa vad du skrev. Satt och filade på en peppande kommentar tidigare idag men nu håller jag inne med den och skickar en påhejande och "hoppas-du-får-en-initusans-skön-semester"-hälsning istället.

    Ha det gott!
    /Från ett regnigt Lysekil där du nog inte önskar att du var.

    SvaraRadera