tisdag 31 juli 2012

Detta barn och hennes vedermödor

Jag inser att det finns max en person som håller med mig om att det roligaste som finns i världen är att Bossa Hellbjörn börjat prata. Ändå får jag härmed lägga in en reservation om att det kan bli en del (jättemånga) inlägg på temat "vad dotra min säger för kul" framgent. Så att den som skyr den typen av inlägg får chansen att surfa förbi bradpittsarmpit fr o m nu osv.

I morse, till exempel, ville hon bygga — precis som de som håller på och byter fönster på vårt hus precis utanför vår lägenhet gör — och rotade fram sin gamla bultbräda. Efter en stunds bankande började hon jämra sig på det här viset: "HÅHÅ JAJA".

Okej, just det kanske var en "had to be there moment". Men om ni hade varit här så kan jag nästan lova att ni garvat med mig.

4 kommentarer:

  1. Haha! Livet är hårt mot de hårda.

    SvaraRadera
  2. Mycket hårt! (Eller inte alls. Lätt hon har det, den lille stjärten.)

    SvaraRadera
  3. Älskar att läsa om Bossa, gjorde även innan eget barn, vill jag poängtera.

    SvaraRadera
  4. Hanna - <3 (eller hur man nu gör hjärtan).

    SvaraRadera