måndag 2 juli 2012

Det där som alla ville fråga henne om jämt

Jag fixar inte twitter, för det går ju inte att ha koll på hela feeden och jag måste ha koll på hela om det ska vara något. Jag har jättesvårt för att städa bara ett rum, måste städa alla samma dag. Måste alltid titta från början på en serie, även om det är fristående avsnitt. Gillar jag en blogg läser jag den från början. Och så vidare.

Anywho, jag antar att det är något tvångsmässigt och att det är det tvångsmässiga som gör att jag nu lyssnar på alla avsnitt av Sommar. Även om det inte är något bra, som när det var David Hellenius eller Yngwie Malmsteen, så kan jag inte stänga av, för hjärnan tycker att jag måste fullfölja.

Hur som helst: något gott kommer ju ur det här och det är att jag kan tipsa! I går sändes det hittills bästa avsnittet, tycker jag. Det var Klara Zimmergren och hon pratade om barnlöshet och det var fruktansvärt bra.

Oj, nu vaknar Bossa! 


Ja, jag är vaken före henne på första semesterdagen. Har tvättid.

5 kommentarer:

  1. Visst var det bra ang barnlöseheten men varför bytte hon spår på slutet? Kändes konstigt att helt plötsligt prata om dans.. Fast vad vet jag om att producera sommarprogram? Själv tycker jag att fotbollskillen var bra, fast han liksom väste ibland o instämmer i att Helenius var tråkig, hade liksom inget att säga. //Kram kusse

    SvaraRadera
  2. ps; "måste" du lyssna med musiken också??

    SvaraRadera
  3. Jag tyckte också att det var knepigt med danssnacket i slutet. Men dessförinnan var det så himla gråtbra.
    Haha, nä, jag lyssnar på poddversionerna. Någon måtta får det vara. Kram!

    SvaraRadera
  4. Gött då vet jag att det är tillåtet att lyssna utan musik. Man har ju inte hur mkt tid som helst, kram

    SvaraRadera
  5. Jag var tvungen att lyssna om på Hellenius tre gånger för att jag råkade missa några bitar när det typ ringde eller så.

    SvaraRadera