torsdag 19 juli 2012

Att skrota runt

Jag önskar att jag kunde instagram-fixa med iphone-bilderna utan att de hamnar i instagramfeeden. Man gillar ju de där fina filtren, men vill ju inte hålla på och dubbelpublicera. 


Hur som helst. I dag åts det bagelfrukost. 


Och så var vi på Naturhistoriska. 


Och kollade på björnar. 


Hade fruktstund.


Gick och fick luggen klippt. 


Hällde på mer jord och bökade i balkonglådan.


Åt spaghetti.


Bakade sådana här för första gången i mitt liv.

Ungefär så var det i dag. Fint. 

6 kommentarer:

  1. Ibland, när det känns extra viktigt med ett filter, tar jag bort fotot prick efter att jag har publicerat det.

    SvaraRadera
  2. Om du sätter mobilen i flygplansläge sparas bilderna i mobilen med filter, men publiceras inte på insta ;)

    SvaraRadera
  3. Men nån annan fotoapp då? Jag använder AfterFocus och Pixlormatic. Men de funkar kanske bara till Android?

    Det jag egentligen tänkte säga var att din lugg är snygg! Och tack igen för att du lugginspirerade mig. Älskar luggen!

    SvaraRadera
  4. Men vad fina ni är! Tack för tipsen! Haha, det har aldrig slagit mig att jag kan ta bort bilderna från instafeeden. Och det där med flygplansläge låter ju ursmart.

    Karin - ska genast kika in di där apparna. Har inte hört talas om dem förut.

    SvaraRadera
  5. Man kan även trixa med bilden i insta, sen istället för att publicera den så gör man en screenshot av bilden. Men flygplansläge kanske är enklare, bra tips!

    SvaraRadera
  6. I min telefon sparas bilderna som de är bara genom att jag struntar i att klicka publicera. Jag backar istället bara och så får jag ha dem för mig själv.

    SvaraRadera