måndag 18 juni 2012

Welcome to a night in the life of

Tre minuter före nio och jag tror att hon har somnat. Nu gäller det att få struktur på kvällen. Det är så mycket jag vill hinna med.

Följande vill jag hinna med:

True blood
Mad men
Work of art
Extrema mammor: skräpmatsmammor

Simla svårt nu! Jag vill se allt, men vill samtidigt inte lägga mig senare än 22:45.

Hm. Tror att jag börjar med Extrema mammor, för den går på teven (de andra går på dattan) och då kan jag spela Heroes samtidigt.

Ska också dricka jättemycket överdyrt pepparmyntste med honung för min hals är ett vrak. Tänk vad det var mycket lättare att repa sig efter festival när man var, säg, 17 och hade gott läkkött.

4 kommentarer:

  1. Kollar också på mammerna. Njuter.

    SvaraRadera
  2. Möjsigt är det. Unna sig.

    SvaraRadera
  3. Men alltså, att ALDRIG laga mat till sitt barn? Vad knäppt!

    SvaraRadera
  4. Ja hon Naedine var ju kokko men hennes egen mamma var också så. Hon ba "jag har aldrig ätit en hemlagad måltid"

    SvaraRadera